Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu

Rotorua

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

11 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Zoals Sander al schreef zijn wij zondag aangekomen in Rotorua. Wat hij nog niet heeft verteld, dat wij in de tuin in een cottage slapen bij een echte Maori, beschilderd en wel, foto volgt nog. Enfin, gisteren hebben we op ons gemakje gedaan, na het ontbijt zijn we richting het birdpark gereden, hier hebben we de vissen gevoerd en diverse vogels gezien. Ook was er een soort waterattractie met een bootje. Ik ging eerst want mijn mannen zijn niet van die helden. In mijn eentje naar beneden, een paar spetters water en dus besloten Jip en Sander ook een keertje mee te gaan. Helaas voor hun, althans voor Sander, vanwege het gewicht achter in de boot waren ik en vooral Sander na deze rit volledig doorweekt aan de achterzijde, ach ja leuk was het wel, alhoewel, daar dacht Jip anders over! Vervolgens doorgereden naar het blue Lake. Hier heeft Jip even een duik in genomen, papa en mama vonden het te koud! daarna nog even gespeeld en samen met Jip in de elastieken piramide geklommen. Verder hebben wij onze dag doorgebracht bij de cottage. Zojuist opgestaan en aan het wassen, want Jip had vannacht gedroomd en per ongeluk in bed geplast en aangezien we hier een wasmachine hebben, ben ik nu dus het bed aan het wassen. Straks gaan we minigolfen en Jip wil graag naar de Luge, dat is de rodelbaan, welke wij in Queenstown ook gedaan hebben. Tot snel!

• 12 Februari 2013 - 16:20

Opa Jan Den Hartog:

Mooie "happy"familie foto.
    Ik vraag mij af of die "oudere" heer niet teveel eet ,of heeft hij niet genoeg lichaams beweging??
    Blijf gerust nog FF weg, het is hier nog geen golf weer.
    Geniet.

Opa Jan den Hartog.