Queensland, Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu Queensland, Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu

Queensland, Nieuw-Zeeland

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

24 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vanochtend om 6.00 uur opgestaan en vervolgens om 7.00 uur met de taxi naar het vliegveld. Jip vermaakte zich prima, want voor onze vliegtuigspotter stonden er maar liefs 5 A380's, van Quantas,Singapore airlines en Emirates. Op de emigration form hebben we bij occupation voor Jip future pilot ingevuld, hier konden ze wel om lachen in Nieuw-Zeeland. Onze vlucht ging om 10.15 uur met Jetstar naar Queenstown Nieuw-Zeeland. Goede vlucht en met 2 uur tijdverschil was het alweer 16.00 uur toen we aankwamen. We gingen de auto huren, we hadden een auto gehuurd, gelijk aan een Toyota Avensis. Helaas of gelukkig hadden ze onze auto niet meer, dus kregen we een upgrade en rijden we nu in een witte, 9 maanden oude Toyota highlander met een V6 erin. En toen op weg naar ons hotel, wat een mooie kamer, net zoals in Melbourne en 2 bedroom appartement, alleen dit keer met een schitterend uitzicht over het meer, met een open haard en een wasmachine, droger en vaatwasmachine, nou wat wil ik nog meer. Even wat boodschapjes gedaan en in een lokaal restaurantje gegeten, ja ik heb de specialiteit genomen, een wild gerecht uit de omgeving. Daarna terug naar ons hotel. Nog even foldertjes gekeken van activiteiten in de omgeving en zo lekker naar bed.

• 24 Januari 2013 - 14:21

Marian Glerum:

Hallo Chantal, Sander en Jip.

Wat een leuke reisverslagen maken jullie en wat is Australië mooi. Met de (aangehaakte Jip) fiets door Melbourne was zeker geweldig en gelijk even tennis kunnen kijken leuk hoor!

Maar nu jullie in Queenstown zijn heb ik er een beeld bij omdat wij ook op beide eilanden zijn geweest. Wat een mooi appartement hebben jullie met dat uitzicht over het meer. De natuur is daar prachtig geniet maar lekker van alles. Wel fijn een hogere en comfortabele auto want je rijdt best wel veel.

Wij gaan morgen voor een weekje naar Spanje om te golfen, neem de iPad mee en als er wifi is kan ik jullie reisverslagen blijven volgen.

Veel plezier en groetjes van ons
    Cees en Marian