New year's eve - Reisverslag uit Sydney, Australië van jip marion - WaarBenJij.nu New year's eve - Reisverslag uit Sydney, Australië van jip marion - WaarBenJij.nu

New year's eve

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

01 Januari 2013 | Australië, Sydney

Gisteren weer lekker uitgeslapen, we zitten nog niet helemaal in het ritme (of we zijn gewoon een beetje lui). Gisterenochtend begaven mijn havaianas slippers het, dus gelijk even nieuwe gekocht. Voor Sander nieuwe schoenen en voor Jip een vest, en een cadeautje voor ons neefje Jack. Na een lekkere lunch op weg naar een supermarkt. Het was dan weliswaar oudejaarsdag maar wat is het daar druk en duur! Een gewone zak chips kost ong. 4 euro. Na ons avontuur in de supermarkt terug naar het hotel en omkleden voor onze boottocht! Om 19.00 vertrok onze boot met 90 personen erop richting Harbour Bridge. Langs The Opera House en een stukje verderop moesten we achter een gele lijn met boeien gaan liggen. Om ongeveer 20.15 kwam er eerst een beetje vuurwerk voor de kinderen. Jip had het al gauw gezien en ging weer verder op zijn dvd speler film kijken. Om 22.00 kon Jip niet meer en viel in slaap tot ongeveer 23.40. Om 0.00 stonden we op het voordek van de boot en brak het vuurwerkgeweld los! Waanzinnig om een keer mee te maken 14 minuten lang kwam het mooiste vuurwerk voorbij een eindigde met een groot vuurwerk onder de Harbour Bridge. Om ongeveer 1.30 waren we terug in de haven en na een kleine wandeling lagen we om 2.15 in bed. HAPPY NEW YEAR!!!!

• 01 Januari 2013 - 10:41

Maryanne Snijder:

Lieve Jip,Sander en Chantal,

Ik heb oudejaarsdag met Robin boodschappen gedaan, en samen met Opa een rustige
    Oudejaarsdag gevierd.
    's Avonds en tijdens de jaarwisseling had de buurman heel veel vuurwerk.

Ook voor jullie " Down Under" een heel gezond en gezellig nieuwjaar gewenst.

Wij gaan zo naar de receptie van " de daklozen " .

Het regent maar het zal de pret niet drukken.

Tot " skypes"

Maryanne Snijder

• 04 Januari 2013 - 15:01

Lydia Van Vugt :

hoi , heb heel wat gezien van jullie reis wat een geweldige foto s en leuke verhalen wat hebben jullie veel te verwerken met ze alle ,geniet er maar van af en toe zal ik wel weer eens gluren waar je bent Jip ,
    groetjes daar !!!

uit een nat Nederland