Bye bye Hongkong en hello Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van jip marion - WaarBenJij.nu Bye bye Hongkong en hello Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van jip marion - WaarBenJij.nu

Bye bye Hongkong en hello Sydney

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

30 December 2012 | Australië, Sydney

Gisteren laatste dag in Hongkong. Nog even wat inkopen gedaan voor ons nichtje Robin (Hello Kitty) en nog wat nuttigs voor mijn broertje gekocht en toen koffer inpakken en na wat drankjes in de bar van het hotel op naar het Vliegveld. Na een goede vlucht van ongeveer 9 uur goed aangekomen in Sydney. Bij het hotel nog even moeten wachten op de kamer. Na een paar uurtjes slaap naar Darling Harbour gelopen en tickets kunnen kopen voor een boot morgenavond welke ons naar het vuurwerk zal brengen. Volgens zeggen heb je toch echt het beste uitzicht vanaf het water. Kost wat maar dan heb je ook wat, alhoewel dat moeten we nog even afwachten. Inmiddels was het 21.30 en waren we op zoek naar avondeten, dat werd wederom een snelle hap want een uurtje wachten bij het Hard Rock café werd toch echt teveel voor ons Jipje. Inmiddels is het 23.30, bij jullie is het nu 13.30. Jip slaapt net en wij gaan zo ook even een tukje doen. Tot morgen !

• 30 December 2012 - 19:11

Joke En Andries:

Fijn om het reisverslag te lezen, foto's kijken en 'iets' mee te krijgen van jullie belevenissen.
    Geniet van het vuurwerk en veel plezier!
    XXX

• 31 December 2012 - 15:21

Paul En Marga:

Happy new year!
    Wij hebben net een lekkere oliebol van mama op.
    Fijne tijd verder in Australie
    Liefs van Paul en Marga (en mama Pot)