Disneyland Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van jip marion - WaarBenJij.nu Disneyland Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van jip marion - WaarBenJij.nu

Disneyland Hongkong

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

29 December 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Gisterenmorgen uitgeslapen tot 9.00 uur. Even naar de supermarkt voor croissants en op naar Disneyland! Met de metro 2 keer overstappen en dan in een speciale disney metro. Aangekomen hebben we eerst de parade bewonderd, allemaal grote praalwagens met o.a. mickey mouse, Winnie the pooh, etc. Vervolgens naar it's a small world en vliegen in dombo's olifanten. Ook zijn we op de foto geweest met Mickey en Minnie. Deze laatste was erg onder de indruk van ons blonde jongetje en hij kreeg extra kusjes en zelfs een sticker cadeau. We hebben een 3d film bezocht, maar Jip vond het een beetje eng vooral toen er een leeuw op hem afkwam. De dag hebben we afgesloten in Disney met een theatervoorstelling van de Lionking, net voor het einde werd het Jip teveel en viel hij in slaap. Terug met de metro richting het hotel waar we nog even gegeten hebben bij het aangrenzende winkelcentrum. Om 22.00 wilde Jip nog graag zwemmen, hij was ineens niet meer moe!!! Morgen de laatste dag in Hongkong. P.s. foto's zullen we z.s.m. plaatsen

• 29 December 2012 - 12:59

Natasja Kalkman:

Hallo jip en je ouders

Leuke dag gehad in Disney, veel plezier.

Groetjes
    Natasja xxxx

• 29 December 2012 - 18:02

Ome Jan Den Hartog:

Hallo jullie daar in het verre Honkong.
    Geniet maar fijn.
    Hartelijke groet,
    Aafke en Jan.

• 29 December 2012 - 22:42

Opa En Oma Snijder:

Beste Jip,

Leuk dat we even met elkaar gesproken hebben en elkaar ook " een beetje" hebben kunnen zien, via Skype.

Fijn dat je mickey en mini mouse hebt gezien, en dat ze aardig tegen je waren.

Goede vliegreis naar Australie en we zien en horen elkaar weer.

Opa en Oma Snijder.