Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van jip marion - WaarBenJij.nu Hongkong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van jip marion - WaarBenJij.nu

Hongkong

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

27 December 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Gisteren op tijd vertrokken uit Amsterdam en om 6.45 plaatselijke tijd geland in Hongkong. Reis goed verlopen ondanks dat Jip maar een uurtje heeft geslapen is het niet tegen gevallen, lang leve de Ipad en het onboard video systeem. Na een snelle taxirit ingecheckt in ons hotel Langham Palace. Even zwemmen en toen de stad in. Na ongeveer 1,5 uur viel Jip ongeveer in slaap op Sander's schouders en hebben we toch nog even een middagdutje gedaan. Nog even lopen en toen weer terug naar het hotel, wederom een baantje gezwommen. Zwembad is op de 41 ste verdieping van ons hotel en heeft een open dak en ramen aan de zijkant!! Erg leuk om Hongkong van zo'n grote hoogte te zien, alhoewel je ziet bijna alleen maar wolkenkrabbers!!! We waren niet meer in staat om fatsoenlijk te eten, dus een overheerlijke maaltijd van de grote gele M opgegeten en zo gaan we slapen want morgen staat Disneyland Hongkong op de planning. Weltrusten!!!!

• 27 December 2012 - 16:00

JEROEN:

ik ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen misschien ook wat foto er bij zetten chantal/ sander

• 28 December 2012 - 07:11

Robin&jack:

Hallo, fijn dat alles is goed gegaan. Veel plezier in Disney!

• 29 December 2012 - 01:27

Peter Hema:

Ben nu al jaloers maak er wat moois van

• 29 December 2012 - 08:57

Patricia En Ferry:

Fijn dat de reis goed is gegaan. Veel plezier daar!

• 30 December 2012 - 18:56

Joke En Andries:

Fijn om het reisverslag te lezen om zo 'iets' te kunnen meemaken van jullie reis.
    Veel plezier en geniet van het vuurwerk!