Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu Whitianga - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu

Whitianga

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg jip

15 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Vandaag hebben we het in de ochtend heel rustig aan gedaan. Lekker even luieren. We zijn pas rond 15.00 naar het strand gegaan. Dit had te maken met het tij. Rond 18.00 zou het laag water zijn en met laag water, en afgaandtij, kon je je eigen warmwaterbad graven. Eenmaal aangekomen bij het strand stonden we versteld van de hoeveelheid mensen die al aan het graven waren. Je moet wel erg oppassen want je zou zo je voeten verbranden. Het kan echt heel heet worden. Maar gelukkig kun je snel de zee in om lekker af te koelen. En die golfen zijn nog steeds geweldig, lekker tegenop botsen. De oppasvrouw van het huis is ook nog even komen kijken. Vanavond hebben we samen met haar heerlijk pizza gegeten. Morgen staat voor ons een lange rit op het programma, ruim 5 uur als het verkeer een beetje meezit. Dan komen we aan in Kerikeri.

• 16 Februari 2013 - 09:51

Joke:

Hooooooiiiiiiiiiii. Weer genoten van het verslag (naar mijn mening te kort) en de foto's.
    Ik moest zo lachen om 'een eind rijden, zeker 5 uur.
    Jullie, ieder jaar naar de wintersport, hoelang is dat rijden? Toch wel langer dan 5 uur!
    Wat een belevenis, je eigen warm waterbad graven en daarna de zee in.
    Kijk weer uit naar het volgende verslag, maar dan iets langer graag.
    Groetjes
    Joke