Kaikoura - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu Kaikoura - Reisverslag uit Hokitika, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu

Kaikoura

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

01 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hokitika

Vanochtend na een lekker ontbijtje om 9.00 vertrokken uit Awatuna. Het was een beetje koud, 14 graden! Nog even broodjes halen voor onderweg en even tanken en op weg naar Kaikoura. Een mooie rit door het berglandschap. Onderweg hebben we twee uurtjes gestopt bij Hanmer springs, daar zijn we naar een thermaalbad geweest, ook was er een zwembad voor Jip. Heerlijk, alhoewel het was er eigenlijk te warm voor, voor de thermaal baden dan, het was inmiddels 34 graden. Om 14.45 door naar Kaikoura onze bestemming van vandaag en hier blijven we 3 nachtjes. Aangekomen ingecheckt in ons appartement, wederom een mooi appartement naast de golfbaan van Kaikoura. Hier zal Sander zondag vast wel 18 holes gaan lopen. Daarna even naar het dorpje, tickets gekocht om morgen mee te gaan met de boot om walvissen te spotten. Gegeten in het dorpje bij de Italiaan en nu gaan sander en ik maar weer eens een potje kaarten, is alweer meer dan een week geleden. Tot morgen!

• 01 Februari 2013 - 11:11

Oma Marina En Opa Snor:

Hoi Jip, Wat een lekker kort kopje hebje nu - was het een lieve kapster?
    Weer een heleboel mooie foto's en wat een natuur!!

• 04 Februari 2013 - 11:17

Lydia Van Vugt :

zo geweldig leuk dat verhaal in de helicopter 1 plaats over voor de boodschappen die ergens in de bergen afgezet moet worden !! x x voor Jip !!