eerste kerstdag - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van jip marion - WaarBenJij.nu eerste kerstdag - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van jip marion - WaarBenJij.nu

eerste kerstdag

Door: sander

Blijf op de hoogte en volg jip

25 December 2012 | Nederland, Barendrecht

Vandaag bij Opa en Oma Snijder geweest, daar waren Bianca, Jeroen, Robin en Jack ook. Lekker gegeten en afscheid genomen. Morgen gaan Opa en Oma nog we mee naar Schiphol om ons uit te zwaaien. Ook komt tante Charlotte hier naar toe. We vliegen om 12.30 met Cathay Pacific naar Hong Kong. Het is daar 7 uur later. Na ruim 11 uur vliegen komen we daar omstreeks 07:00 plaatselijke tijd aan. De eerste dag wordt het moelijkst. De vorige keer dat we daar waren ging het mis. Even op bed liggen en de hele trip hadden we last van een Jetleg. Nu dus beter oppassen. In Hong Kong zitten we vlakbij het hotel waar we de vorige keer ook waren. De eerste dag hebben we geen bijzonderheden op de planning staan, er zal ook wel geshopt worden. De tweede dag is echt voor Jip (en z'n mama). We gaan dan naar Disneyland Hong Kong.

Iedereen een fijne tweede kerstdag en .......

Wordt vervolgt

• 25 December 2012 - 21:55

Rob En Mir:

hele goede reis , wees voorzichtig en natuurlijk heelllllll veel plezier
    liefs en groetjes van ons