Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg jip

20 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag onze laatste hele dag, morgenmiddag vliegen we weer terug via Hong Kong naar Nederland, waar we vrijdagochtend om 6.30 aankomen.We werden vandaag om 8.15 opgehaald door ene Jason, hij is manager van een heftruckbedrijf in Nieuw Zeeland. Hij heeft ons meegenomen naar the port of Auckland. We hebben daar bij een ander bedrijf een praatje gehad over the business. Het was natuurlijk erg leuk om te zien. Auckland zelf is groter dan Amsterdam of Rotterdam, maar de haven stelt niets voor vergeleken bij ons. Toch hebben wij erg genoten van de gastvrijheid en de bereidheid om ons even rond te leiden. Rond 10 uur weer terug richting hotel. Vandaar met onze huurauto naar het aquarium. Het was leuk om te zien, Jip had eerst geen zin, maar toen hij er was kon hij uren naar Nemo kijken. Het voeren van de roggen en de pinguïns was ook erg leuk om te zien. Na het aquarium de laatste keer minigolf voordat we naar Nederland gaan. Jip vond het weer heel erg leuk, al was hij soms wel erg ongeduldig. De trip eist uiteindelijk toch wel zijn tol. Na het golfen is Chantal lekker gaan winkelen, Jip en ik hebben op de kamer filmpjes gekeken. Vanavond zijn we gaan eten bij de Italiaan. Heerlijke zalmcarpaccio vooraf en een eye-filet als hoofdgerecht. Mmmmmmmm. Jip zit nu lekker in bad, Chantal pakt de koffers en ik schrijf ons een na laatste verslag. We hebben erg genoten van onze reis. We hebben echt niet het idee dat we al zo lang weg zijn, maar dat neemt niet weg dat we ook erg blij zijn om weer naar het normale leven terug te keren.

• 20 Februari 2013 - 12:43

Opa Jan Den Hartog.:

GOEDE REIS TERUG EN WELKOM THUIS, TOT ZONDAG.

• 20 Februari 2013 - 13:21

Aafke En Jan:

Wij wensen jullie goede terug vlucht. en zien elkaar weer snel.
    en bedankt voot de prachtige verslagen.Aafke

• 20 Februari 2013 - 13:48

Joke:

Een fijne, rustige terugreis, ik zal donderdagavond al op teletekst kijken hoe het met de aankomsttijd zit.
    Van de week naar jullie huis geroepen dat het 'gewone leven' er weer aankomt.
    Groetjes
    Joke

• 20 Februari 2013 - 16:18

Letta:

Hoi Jip, Chantal en Sander
    ik heb jullie helemaal gevolgd en vond het erg leuk.
    Het was voor jullie vast een geweldig avontuur met veel leuke herinneringen.
    Een goede reis gewenst naar de gewone wereld.
    Groetjes Letta

• 20 Februari 2013 - 18:24

Rob En Mirjam:

Leuk om jullie zo gevolgd te hebben en jullie verhalen te lezen, ervaringen etc
    We wensen jullie een hele fijne en goeie terugreis

Groetjes Rob en Mir