Van kerikeri naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu Van kerikeri naar Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van jip marion - WaarBenJij.nu

Van kerikeri naar Auckland

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg jip

19 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanmorgen vertrokken bij onze cottage, nog even bij de kinderen van de eigenaar langs, deze zaten al op school. Was grappig en ze vonden het erg leuk, dat wij even op school tijdens de les gedag kwamen zeggen. Toen doorgereden, maar een andere route als de heenweg, want we wilde toch wel graag een Kauriboom zien. Eerst hebben we onderweg een aantal kleinere gezien en op een gegeven moment de grootste Tane Mahuta,deze noemen ze de lord of the forest. Een hele grote boom, met een hoogte van 51,50 meter, dat is ongeveer net zo hoog als ons appatementencomplex. Daarna doorgereden richting Auckland. Onderweg nog even gestopt voor een potje nieuw-Zeelandse honing, en toen naar ons hotel aan de haven van Auckland. Enorme zeilschepen, ja neefje je zou ervan gaan kwijlen! Morgen zal ik een paar foto's maken. Dat kan gelukkig weer, want ik was bij onze cottage eergisteren uitgegleden in de rivier en toen vloog mijn fototoestel ook onder water, maar totnog toe heeft een 40 urig badje van rijst wonderen gedaan. Gelukkig! Morgen ga ik even bij een lokaal heftruckbedrijf langs, en dan naar het aquarium. Morgen alweer de laatste dag van onze te gekke vakantie.....

• 19 Februari 2013 - 22:20

Oma En Opa Van Marion:

Nog een laatste reactie - ja, luitjes het zit erop.
    Jullie hebben wel een heel mooie reis gemaakt iets waarop jullie met genoegen kunnen terugblikken.
    We wensen jullie nog een mooie laatste dag en een goede thuisreis (en geloof maar dat er velen met ons toch blij zijn jullie terug te zien).
    Tot ziens!!

• 20 Februari 2013 - 00:52

Gerry Westermaat:

Heb jullie reis regelmatig gevolgd, bijna jammer dat het afgelopen is.
    Ik wens jullie een heel goede terugreis en Sander, toch wel weer fijn dat je maandag weer "gewoon"bij de Hema bent.

• 20 Februari 2013 - 07:53

Marian Glerum:

Hallo luitjes

Bedankt voor jullie leuke reisverslagen ik ga ze nu al missen.
    Nog veel plezier in Auckland en een goede terugreis en gauw tot ziens.

Liefs Marian